Skip to main content

Servicedesk

Hjälp när du behöver det

Vår egen personal i servicedesk hjälper er när skrivaren strular, affärssystemet krånglar eller om nya användare ska läggas till i systemen. I er unika kundportal kan era medarbetare felanmäla och begära support från våra kunniga IT-konsulter.

Vår servicedesk är bemannad på vardagar och vår ambition är att ni ska få snabb och personlig hjälp.

När du kontaktar oss ser vi till att registrera alla ärenden noggrant. Det gör att vi inte bara kan lösa ditt nuvarande problem utan också kan identifiera och föreslå förbättringar som förebygger framtida bekymmer.

I vår servicedesk ingår alltid 30 minuter per ärende i avtalet, eventuell tid och materiel utöver det debiteras enligt er ordinarie prislista. Den totala mängden tid som är inkluderat justeras i tjänsteavtal mellan er och oss på Tech Stn, det är viktigt att vi hittar en nivå som innebär att ni inte betalar för mer än ni behöver, men inte heller behöver undra vad månadens kostnad blir.

Vi finns här för att hjälpa dig i varje steg

Det här vill vi veta för att kunna hjälpa dig snabbare:

  • En kort beskrivning av problemet
  • När problemet uppstod första gången
  • Om du redan provat något för att lösa det

Varje ärende kategoriseras och prioriteras direkt i vårt system. Denna prioritering styr sedan vår hantering, och om vi behöver förstärkning eskaleras ärendet till en specialist.

Vår servicedesk bemannas av kunniga och hjälpsamma experter. Vi är här för att göra det lätt för dig att få hjälp snabbt, tryggt och professionellt – och för att du alltid ska känna dig välkommen att höra av dig.

Support som bara funkar

Priserna avser månadskostnad och debiteras enligt överenskommelse.

 All överskjutande tid debiteras enligt ordinarie prislista. Detta följs upp under kvartalsavstämningar och justeras i samråd med oss. 

 

Servicedesk
Grundfunktioner

Detta paket inkluderar: 

· SPOC (en kontaktväg för alla ärenden) 

· Ärendehanteringssystem 

Servicedesk
Tilläggsfunktioner

Detta tillägg inkluderar: 

· Självbetjäningsportal 

· Användaradministration 

· Incident manager 

· Windows OS 

· Microsoft 365 

Vill du veta mer?

Med lång erfarenhet inom IT-branschen och som kundansvarig, är Adam ofta våra kunders första kontakt. Hans breda nätverk öppnar dörrar för nya affärsmöjligheter. Sedan tre år är han försäljningschef på Tech Stn. Hör av er till Adam för en kaffe och prata om era framtida utmaningar!

Adam Lantz

Försäljningschef

033-23 70 26

adam.lantz@techstn.se